Translate

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΤΟΠΙΑ....!!!!

"Η ουτοπία βρίσκεται στον ορίζοντα.
Όποτε κάνω δύο βήματα να την πλησιάσω αυτή απομακρύνεται δυο βήματα.
Αν προχωρήσω δέκα βήματα μπροστά αυτή ξεγλιστράει δέκα βήματα ακόμα πιο πέρα.
Όσο μακριά κι αν πάω ποτέ δεν τη φτάνω.
Τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία;
Ακριβώς σε αυτό, στο να μας κανει να προχωράμε μπροστά..."

~Εδουάρδο Γκαλεάνο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου